Min dejlige veninde fra kollegiet har taget turbokursus i matematik, fysik og kemi. For at fejre at det hele er overstået, valgte jeg at lave en kage til hende imens hun var til eksamen. Mit mål var, at lave den i samme tidsrum, som hun var til eksamen. Så jeg brugte 5 timer en formiddag i november, på at fremtrylde en dessert lige efter hendes smag! Jeg lavede faktisk to forskellige, men nåede ikke at få et billede af den anden...
 
 
 
Denne nåede jeg dog at få et billede af (er nok også lige mere stolt over udseendet her, da den anden var en chokoladekage med mynteganache).
 
Kagen består af en hvid chokolade skal med citronsorbet, en kerne af lakridssirup og en mandelfragilite bund.
 
 
Den blev godkendt!
 
 
og alle 6 kblev spist :)
 
chokolade, citron, dessert, glass, hygge, is, kage, lakrids, mandler, sorbet,

Kommentera

Publiceras ej